piątek, 29 listopada 2013

O fuuuuu!

Wcześnie, co? To dlatego, że post dodaję ze szkoły, inaczej dziś byście go nie widzieli :)
A widzicie coś, co w założeniu miało być językiem, ale jak większość twierdzi, wygląda jak kawałek mięsa :) Chociaż w sumie język też mięso ☻


Wyjątkowo obrzydliwy, ale to właśnie na tym polega jego urok, nieprawdaż?

A dla umilenia atmosfery malusieńka "doniczka" z mchem (który niewątpliwie opanował moje biurko). Jest to mała kępka z lasu, jednak gatunku mchu nie jestem w stanie ustalić :)
Ma średnicę ok. 2,7cm, wydaje mi się idealna dla lalek :)


Od tego tygodnia zajmuję się hodowla gametofitów paprotki, jestem strasznie ciekawa, czy cokolwiek mi wyrośnie :)

Tymczasem ja idę uczyć się matematyki :)

Do jutra!

Magda

6 komentarzy:

  1. jakie fuu, mi się język podoba :)

    Btw, jest pro, że użyłaś pokrywki od nutelli ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się mylisz! Pokrywki od nutelli użyłam do kaktusów, tutaj jest korek od kartonu po mleku :) Taki maluśki!

      Usuń
  2. zgłosiłaś się do konkursu ale nie wstawiłaś bannera i musisz mnie jeszcze zaobserwować a za to zostaniesz wypromowana w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiłam baner, zaobserwowałam - jeszcze wczoraj :)

      Usuń
  3. Nooo, to prawda, że wygląda jak kawał surowego mięsa xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mięso jak się patrzy ;)
      Może następnym razem zrobię jakiś kawałek boczku...?

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!