niedziela, 17 listopada 2013

Półmetkowo :)

W tym tygodniu było wyjątkowo mało postów, głównie ze względu na brak czasu, ale trochę też z lenistwa.

Więc...

Kolczyki są z zawieszek, które pokazywałam ostatnio. Kuleczki na biglach pomalowałam czerwonym lakierem, tak w nawiązaniu do paznokci :)
Pierścionek... Nic nowego, było tu już kilka takich. Ten jest wyjątkowo duży, dlatego zrobiłam zdjęcie na palcu, żeby pokazać jak fajnie się prezentuje.
Bransoletka to było dopiero.... Wpadłam na pomysł, miałam na nią raptem pół godziny i musiałam pędzikiem kończyć i lecieć do Cioci (fryzjera).
Btw, skromnie dodam, że miałam śliczną fryzurę, chociaż nie utrwaliła się na żadnym zdjęciu :( 





Ogólnie nie będę komentować co się działo i jak było. Mogę tylko powiedzieć, że muzyka była cały czas w tam samy rytmie, potem zrobiło się to dość nudne...

A jak tylko go dostanę, dodam naszyjnik, który jest naprawdę suuuuuuper. Moim zdaniem to jedna z najładniejszych rzeczy, jakie kiedykolwiek zrobiłam :)

Pozdrowionka!

Magda

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chętnie bym pokazała, ale nie wiem czy to rzeczywiście aż takie interesujące :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ach Maciuś zagościł, jak mi miło!
      Dziękuję oczywiście!

      Usuń
  3. Magda ja mam Twoje zdjęcie!! Znaczy Maciek ma, na telefonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, Maciek NA PEWNO ma jakieś moje zdjęcia, a czyich nie ma? :D
      Kojarzę tylko zdjęcie z nim i z Olą, ale to chyba nie było na początku, a na takim by mi zależało najbardziej.
      Ale nie to, że nie mam żadnego, ok 23 robiłam sobie z Justyną, pewnie zresztą widziałaś :)

      Usuń
    2. wydaje mi się, że masz tam takie z zaskoczenia, z samego początku!

      Usuń
    3. Ups, takie z zaskoczenia! Na takich nigdy nie wychodzę dobrze (właściwie na żadnych nie wychodzę dobrze, ale to szczegół).
      Ale jeśli widać co mam na głowie to bardzo bym je chciała :)

      Usuń
  4. Świetna bizuteria, taka inna....a pomysł z żarówkami - rewelacyjny! ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się :)
      Po prostu nie lubię rzeczy zwykłych :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!