czwartek, 21 listopada 2013

Pierścionki, a jakże :D

Dzisiaj "wielki" dzień :) Adres bloga pojawił się na moim osobistym profilu na fb :)
Przy tej okazji witam wszystkich którzy zaglądają tu pierwszy, nie zapominam także o tych odwiedzających bloga wcześniej - Wam jestem jeszcze bardziej wdzięczna :)
Tymczasem pokazuję pierścionki, dziś tylko 2 niestety :)
Oba nie należą do najnowszych, pierwszy to uszyta z granatowej wstążki  kokardka przyczepiona do drucika pamięciowego.
A drugi to kamień (jakiś zwykły szarak) pomalowany lakierem do paznokci. Ot, cała tajemnica koloru :)



Chwilowo mam wyczerpanie pomysłów na pierścionki, a kolczyki to już w ogóle :)

W sumie nie wiem, co bym zrobiła, jakieś pomysły?

Do... soboty pewnie :)

Magda

PS. Nowicjuszy zapraszam do obejrzenia starszych postów, mam nadzieję, że się spodoba :)

9 komentarzy:

  1. Ja mam pomysł!! tutorial na torbę, obiecany już daaawno temu!
    Fajne pierścionki, tego pierwszego jeszcze nie widziałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie... To nie jest taki najgorszy pomysł... Sprawdzianów w najbliższym tygodniu brak, jakoś tak chwilowy luz, no nie?
      Pomyślę, pomyślę....

      Btw to chyba niemożliwe, że nie widziałaś, noszę go bardzo często, jak jest mokry zostawia po odciśnięciu kokardki na spodniach. Są takie słodkie <3

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe pomysly! Mi sie podobaja! <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę znaleźć adresu mailowego, więc wklejam tutaj. :-)

    Dzień dobry!
    Mam do Pani ogromną prośbę, szukamy osób, które zrobiłyby coś hand made i ofiarowałyby to na aukcję charytatywną.
    W niedzielę rozpocznie się akcja na fb, mająca na celu zebranie pieniędzy dla Olka Spadło na operację ratującą życie. Chłopczyk urodził się ze skomplikowaną wadą serca HLHS - lewa komora serca jest niewykształcona.
    Musimy zebrać aż 130 tys. zł. I mamy na to tylko miesiąc!
    Jesteśmy na etapie szukania ludzi, którzy chętnie zrobią coś hand made i ofiarują to na rzecz Olka.

    Jeśli jest Pani w stanie coś zrobić dla Olka to proszę o odpowiedź na mojego maila: troy.troy@wp.pl
    Będę potrzebowała zdjęć tego przedmiotu, krótkiego opisu i adresu Pani strony internetowej.
    Jeśli się Pani zgodzi, to będziemy cały czas w kontakcie i dam link do tego wydarzenia n FB, które zostanie utworzone w niedzielę.
    Aukcja dla Olka będzie wyglądać jak ta dla Oliwki Maślanki: https://www.facebook.com/events/555379611217194/?source=1
    Albo Julki: https://www.facebook.com/events/1418503538380941/?source=1
    Gabrysia: https://www.facebook.com/events/218058531707655/?source=1
    I ja jeszcze Olgę Kostkę wspieram.
    Jest trochę tych dzieciaczków, które potrzebują naszej pomocy…

    Anna z http://marny-puch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczywiście chętnie.
      I proszę nie zwracać się do mnie na "Pani", czuję się wtedy dość głupio :)
      Bardzo dziękuję za informację, dalej będę już kontaktować się przez e-mail.

      Usuń
  4. Świetne pomysły :)
    Zapraszam http://abyssmodal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, staram się :)
    A tak na przyszłość: to nie świadczy o Tobie dobrze, jak komentujesz kilka postów na różnych blogach wklejając ten sam tekst. I to z błędem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!