środa, 20 listopada 2013

Mandarynki!

Coś dziwnie, miało posta nie być. Ale jest. I kropka.
Dziś bransoletka z "zawieszkami" - serduszkami ze skórki mandarynki :)
Może pomarańczowych rzeczy nie noszę, ale bransoletka bardzo mi się podoba i na pewno ją założę :)
A najfajniejsze jest to, że pachnie mandarynkami!



I mimo, że na zdjęciu nie widać, zapięcie też jest serduszkiem. Kocham serduszka!

Idę już, lekcje same się nie odrobią :)

A bransoletkę zgłaszam do Wyzwania Kreatywnego Kufra (znowu :D), w końcu Brazylia jest jednym z największych plantatorów mandarynek :)

Cześć i do jutra!

Magda

PS. A wiecie, że wczoraj minął miesiąc mojego blogowania? Weee!

10 komentarzy:

  1. Gratuluję miesięcznicy!!
    Bransoletka świetna, bardzo brazylijska!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ania moja najlepsza i chyba najwcześniejsza czytelniczka :)

      Usuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie ciekawi czy będzie z nimi tak, jak Basia mówiła :>?
    No ale fakt, faktem- bardzo ładna.
    Ja jak zwykle anonimowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co mówiła Basia?
      Przepraszam, ale kompletnie nie kojarzę :)
      I ja się wgl nie domyślam kim jest ten anonimowy :)

      Usuń
  4. Sliczne <3 Bardzo kreatywne!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie ta bransoletka to efekt codziennego jedzenia mandarynek :)
      Dziękuję!

      Usuń
  5. świetna bransoletka :), a pomysł na serduszka mogę wykorzystać do dekoracji??? już czuję zapach mmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zapach jest!
      Oczywiście, że możesz wykorzystać, pewnie nie ja pierwsza je wymyśliłam :)
      Jakbyś chciała, żeby serduszka nie były powywijane we wszystkie strony radzę przygnieść je czymś nie za ciężkim podczas suszenia :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź i porady :)! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!