piątek, 11 kwietnia 2014

Zestaw małego psychopaty

   Dla mojej kochanej matematycznej koleżanki :) Agnieszka, wszystkiego najlepszego jeszcze raz! 
   Pudełko robiłam od kilku dni, z efektu końcowego jestem baaardzo zadowolona. Krew, o ile na zdjęciu wygląda nie zbyt realistycznie, tak w "realu" jest ciemniejsza, pobłyskująca i dzięki grubszej warstwie lakieru troszkę trójwymiarowa :D
 

   Tu macie wyposażenie. Osobiście najbardziej zadowolona jestem z siekiery i noża (tatuś mi wyciął!), misio to sprawka mojej siostry, której chyba zaczęłam się bać po tym co mu zrobiła.



   Agnieszka dostała też świetną kartkę od Basi, połączona tematycznie z moją częścią prezentu, ale nie pokażę jej, bo jest zbyt osobista ;)
Muszę się też zapytać Was o zdanie. Czy uważacie, że blog o prezentach robionych ręcznie jest potrzebny? I jak myślicie, czy byłoby czymś takim w ogóle zainteresowanie?
   
Z góry dzięki za odzew :)

Magda

8 komentarzy:

  1. Jaki świetny pomysł! Gdybym dostała taki prezent byłabym baardzo zadowolona *.*
    Ja z chęcią bym odwiedzała takiego bloga, o którym mówisz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, sam pomysł na taki napis jest koleżanki, reszta to moja interpretacja ;P
      W takim razie muszę namawiać Basię intensywniej, bo to byłby jej blog :D

      Usuń
  2. Świetne rzeczy, pomysłowe toto :D
    Jak dla mnie taki blog byłby super :3 Namawiaj ją namawiaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzam :D
    Solenizantka też jest zadowolona, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak rok temu same z koleżanką rozważałyśmy założenie takiego bloga, bo uwielbiamy wymyślać prezenty urodzinowe. Wprawdzie nam nie wyszło, ale sama chętnie bym takiego bloga czytała.
    A prezent, który prezentujesz w poście jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mam nadzieję, że wypali, ja też jestem już podekscytowana :) Główny argument na nie w tym przypadku to chyba zobowiązanie, jakaś powinność, żeby notki były regularnie.

      Usuń
  5. Ło kurde! Ale genialny pomysł! Witam adresata w klubie psychopatów :-P. Chyba zgapię od Ciebie pomysł i zrobię taki też dla siebie ale miniaturkę i z modeliny.
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę adresatowi ;) Zgapiaj ile chcesz, tylko jak zrobisz koniecznie podeślij link, jestem ciekawa twojej interpretacji ;)
      Dzięki ♥

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!