czwartek, 24 kwietnia 2014

Crossing - over

   Moje zabawy z piłką włosową... a raczej zabawy mojego taty :)
   Kolczyki - chromosomy pomalowałam farbami akrylowymi i polakierowałam błyszczącym werniksem. Dlatego właśnie zdjęcie jest jakie jest, światło się bardzo brzydko odbiło ;(


   Ale wiecie co?
   Założyłam kilka dni temu stronę bloga na Facebooku! Będę tam wstawiać odnośniki do postów, ale też takie rzeczy, które się na bloga nie nadają. Takie kulisy troszkę. Zapraszam serdecznie!

https://www.facebook.com/tanietaka

Magda






8 komentarzy:

  1. Dziewczyno! jeszcze takich kolczyków nie widziałam :D
    Ja prosty matematyk ale chromosomy też bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałaś - bo pewnie takich jeszcze nie było ;)
      Kto by nie nosił... Chociaż mogłam troszkę bardziej widoczne kolory dać :)

      Usuń
  2. Chromosomy <3
    Te kolczyki są po prostu genialne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno, Ty to masz mózg do wymyślania takich rzeczy! <3
    I wybacz, ale pozwól że teraz ucieknę polubić stronę na FB żeby być na bieżąco zawsze i wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mózg jest przydatny :P
      Wybaczam, bardzo mi miło ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Miło mi, swoją drogą taka strona na fb całkiem fajna jest!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!