niedziela, 27 kwietnia 2014

Kamień na szyi nosisz?

   W sumie to nic dziwnego, kamienie szlachetne są bardzo popularne w biżuterii. Może i ładne, może i eleganckie, ale co w nich ciekawego?
   Dlatego ja zrobiłam zawieszkę z takiego normalnego, podwórkowego kamienia. Nie wiem skąd jest, przeleżał u mnie w pokoju w wielkim naczyniu z kamieniami dość długo.


   Przykleiłam od tyłu rozgniecioną łapaczkę, to tak jakbyście się zastanawiali jak się trzyma.


   Miałam jeszcze taki mały, szary kamyczek z narysowaną sówką, ale się go pozbyłam ostatnio.

   No właśnie. Co Wy robicie z rzeczami, których nie chcecie, nie ma jak przerobić, a są np. zbyt zniszczone, żeby je komuś dać? Chodzi mi głownie o biżuterię i tego typu rzeczy, jak można się domyślić ;)
   Bo ja miałam kilka takich drobiazgów, jakieś stare, niepotrzebne napisy, pierścionek ze zszarzałego drutu i właśnie ten mały kamyczek. Szkoda mi było je wyrzucać, a też bez sensu, żeby leżały i zawalały pokój. Wymyśliłam, że jak gdzieś pójdę, położę je na chodniku, tak jakbym zgubiła. Może ktoś je znajdzie i sobie weźmie, bo mu się spodobają? I chyba się spodobały, bo kilka godzin później już nie było. A nawet jeśli wylądowały w koszu, to przecież próbowałam...

Przecież każdy lubi coś znajdywać :)

Pozdrawiam i przepraszam za moje dylematy moralne ;P

Magda 
  

   


8 komentarzy:

  1. Fajny kamień! :D A czym go przykleiłaś? Bo jeśli kropelką to boję się, że metal szybko odpadnie od kamienia (bo ona głupia nie wiąże metalu, grr!) :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam dokładnie, albo kropelką albo poxipolem. W sumie mam ją już dość długo i na razie nic się nie dzieje. A Ty czym przyklejasz elementy do metalu, tak już przy okazji zapytam? :)

      Usuń
  2. Niezły pomysł na naszyjnik. Ludzie nie doceniają tego, jak zwykłe kamienie są ładne.
    Ja mam ten sam problem co ty, ale jakbym położyła coś na ziemi to ludzie, którzy by to widzieli uznaliby mnie za stukniętą xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam w małej miejscowości, więc to raczej nie problem :)
      Ale nawet jak dużo ludzi na ulicy to po prostu bierzesz to w dłoń i delikatnie, bezszelestnie upuszczasz, tylko w takim miejscu, żeby nikt nie zdeptał ;)

      Usuń
  3. Haha, super pomysł! Też będę niepotrzebne rzeczy kładła na ziemi. Jak się komuś spodoba, to weźmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo co z tym zrobić? Może ktoś nada im nowe życie ;)

      Usuń
  4. Ja w sumie chyba wszystko chomikuję...
    Kamień super, spodobałby się mojej koleżance - studiuje archeologię i ubóstwia kamienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też jestem typem prawi skrajnym. Jednak czasami (bardzo czasami) zdarza mi się coś wyrzucać ;)
      To koleżanka może sobie zrobić swój, ani to drogie, ani trudne ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!