sobota, 26 kwietnia 2014

Mała Tutu

   Dzisiaj mam dla Was wyjątkowy, pierwszy post z moimi próbami szycia... właściwie to nie do końca samego szycia, bo spódniczka jest bezszwowa. Ale nieważne :)
   Pisałam kilka dni temu o tiulowej spódniczce dla mojej siostry, nie o tej, ta wyszła spontanicznie w święta. Także to nie ostatnia, będzie jeszcze inna na drugiej siostrze.
   To jest ta najmłodsza, Zosia, w tym roku skończyła 2 latka ♥

 



 
Wiem, że kiepskie, ale tylko na nim stała bokiem ;)

    Kochany słodziak  ♥ A jaką frajdę miała z tej spódnicy!

   W gruncie rzeczy robi się ją dość szybko i prosto. Wystarczy pociąć tiul w paski i zawiązać na gumce/wstążce. Ja zawiązałam na wstążce.

   I przepraszam, nie mogę się powstrzymać, zgłaszam ją na wyzwanie Szuflady  "dla najmłodszych...".

   
Magda

16 komentarzy:

  1. Wygląda profesjonalnie ;-)
    Nie zgadłabym, że jest bezszwowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;)
      A jednak! To bardzo ułatwia sprawę - w każdej chwili można ją zwęzić lub poszerzyć :)

      Usuń
  2. super kiecka, a Zośka wniebowzięta
    i to wszystko z tiulu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko z tiulu ;)
      I to w dodatku z tiulu Oli :P

      Usuń
  3. spódnica superaśna. No i już widzę, że muszę takie dwie zrobić ;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wybieraj tiul średnio sztywny - ten jest sztywny i dopiero po kilku płukaniach i prasowaniach jest w miarę znośny, wcześniej wręcz zaczepiał o rajstopy ;) Powodzenia!

      Usuń
  4. Prześliczna spódniczka! Na mojej małej kuzynce wyglądałaby genialnie *.* Masz przesłodką siostrę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słodziutka, zgadzam się ;D
      Myślę, że spódniczka na każdej dziewczynce wyglądałaby słodko, zwłaszcza takiej małej ;)

      Usuń
  5. Zosiaczek ślicznie wygląda! I świetny pomysł ze wstążką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyjedziesz zobaczysz ją na żywo, jest jeszcze słodsza :)
      Fajnie, że się "ujawniłaś", tak się bardzo bardzo bardzo cieszę! Dzięki!

      Usuń
  6. Śliczna spódniczka, modelka i zdjęcia :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, gdyby nie modelka nic by nie wyszło ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  7. Jest boska! Dlaczego ja takiej nie miałam, gdy byłam mała? Dziękuję za udział w wyzwaniu szuflady. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Trzeba było mieć zaradne starsze siostry ;D
      A udział w wyzwaniu to sama przyjemność ;)

      Usuń
  8. Tiulowe spódniczki są super, a małe dziewczynki w takich spódniczkach jeszcze lepsze! :D
    Fajnie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!