poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Wielkanocne vol. 2

   Wiem, że trochę późno, ale dopiero dzisiaj zauważyłam, że jeszcze nie wrzuciłam tego zdjęcia ;)
   Chyba nie muszę się rozpisywać co do techniki, już kilka takich kolczyków było.


   Szykuję jeszcze jedne wielkanocne kolczyki (albo wisiorek, jakby nie wyszły dwa), ale ich publikację zostawię sobie na przyszły rok ;)

   Już za kilka dni wolne! W tym roku prawie 2 tygodnie, w przyszłym już nie będzie tak wesoło.

   W każdym razie, na blogu będzie się działo!



Magda

4 komentarze:

  1. Śliczne :3
    Zazdroszczę tego wolnego. U nas to tylko tydzień (od czwartku do środy). :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie mieliście wolne na egzaminy gimnazjalne, my nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam wolne tylko 5 dni :( I jeszcze muszę zakuwać na maszynoznawstwo ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zawsze było tak sporo wolnego, a w tym roku z racji egzaminów gimnazjalnych, kiedy chodziliśmy wszystkie 3 dni, mamy sporo dłuższą majówkę ;)
      Ja coś tam muszę z biologii, 2 sprawdziany się szykują, wypracowanie z "Lalki", matematyka, fizyka...

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!