poniedziałek, 17 marca 2014

Nowy aparacik ;)

   Tak, to o tym, którego wygrałam :D 
   Ogólnie nie jest zły, ale jak to aparat kieszeniowy, najlepszy też nie. Nie znam się na takich rzeczach więc więcej niż z moich obserwacji się tu nie dowiecie.
   W sam raz na wycieczki - do fotografowania na potrzeby bloga już niekoniecznie. Zdjęcia małych rzeczy albo tekstu nim nie wychodzą, na żadnych opcjach. 
   Wrzucę jeszcze raz jak wygląda, potem będą 3 zdjęcia nim zrobione. I od razu powiem, że lepiej nie dałam rady.

Ale mi blogger białe tło popsuł, no!


Przy okazji zobaczcie jak żarówki wyglądają po ponad 5 miesiącach - ciutkę zarosły ;)
Zapraszam tu jeśli nie wiecie o co chodzi.


   Przy krajobrazach sprawdza się całkiem dobrze, przy rzeczach "normalnych" też ujdzie, ale bransoletki to nim nie sfotografuję. Nie mówiąc o rzeczach jeszcze mniejszych.

Pozdrawiam wiosennie!

Magda

9 komentarzy:

  1. Sama mam kompakta, o wiele gorszego niż prezentowany tu Nikon Coolpix (mój ma jedynie 14mpix, Twój 16,1) ale po włączeniu trybu "Supermakro" robię nim wszystkie zdjęcia, które prezentuję na blogu. Trzeba tylko niektóre rzeczy ręcznie poustawiać, jak czułość, wyczucie światła, rozjaśnienie i poniekąd "ostrość", ale w końcu się udaje. Więc na pewno udałoby Ci się robić nim zdjęcia bransoletek, tylko musiałabyś pobawić się ustawieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spróbuję, zmotywowałaś mnie ;) Sama zbytnio się na tym nie znam, ale w końcu po co są instrukcje i internet!
      Na szczęście od niedawna mam taką "domową" lustrzankę, więc ten może być takim okazjonalnym :D

      Usuń
  2. A co jest w tych żarówkach? :o
    Btw. myślałaś może o wyłączeniu weryfikacji obrazkowej przy komentarzach? To by trochę ułatwiło ich dodawanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych żarówkach są roślinki ;) Wstawiłam już odnośnik do posta.
      I dzięki za informację, byłam pewna, że już to wyłączyłam, mi się weryfikacja nie wyświetla, nawet nie myślałam, że Wam może ;P Już wszystko powinno być w porządku :)

      Usuń
  3. Potwierdzam, weryfikacja wyłączona :P
    Świetne te żarówki! Pierwszy raz coś takiego widzę! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie pamiętam jak na to wpadłam, widziałam chyba takie wazoniki robione z żarówek.
      Zobacz to:
      http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2013/05/23bbd4ff9cd1e15ce5c1ee4c2d743eed_original.jpg?1369404778

      Usuń
    2. Magia! Niech no tylko przepali mi się żarówka...

      Usuń
    3. Czy ja wiem, czysta biologia ;)
      A co do żarówki to w sumie nie opłaca się za bardzo czekać - ja za swoje płaciłam 1,60/szt. Nie jest to droga zabawa:D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!