czwartek, 13 marca 2014

Live your dream

   Coś mi się kończą pomysły na tytuły postów. A nie chciałabym, żeby nazywały się tak... zwyczajnie. No na przykład typu: pierścionek ze srebrną zawieszką, świnka z modeliny, kolczyki słuchawki. To takie nudne, nie uważacie?
   A przechodząc do pierścionka... Zrobiłam go tak samo jak poprzedniego, z podobnej zawieszki, tylko koronka jest cieńsza. Dlatego właśnie poszłam wczoraj pół godziny później spać, to straszne jak takie coś wciąga!


   Tak się jeszcze zastanawiam, może ktoś się wypowie. Zamówienia - to raczej mało interesujące, prawda? Nie będę chyba zaśmiecać bloga takimi postami, ewentualnie mogę się wypowiedzieć ogólnie o sklepach, jakoś zrecenzować, jednak trochę się ich przewinęło :D Nie wiem sama... ja na innych blogach zawsze to omijam :)

Magda

6 komentarzy:

  1. Piękny ten pierścionek... i ogólnie wszystkie twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny jest *.*
    Ja tam uwielbiam oglądać posty zakupowe i zamówieniowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, może przy następnym zamówieniu wstawię, ocenię jak to wygląda ;)

      Usuń
  3. Ja zakupowe posty też lubię :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!