poniedziałek, 10 marca 2014

Korona Królowej Matematyki

   Nie wiem, czy wspominałam, że uwielbiam matematykę? Pewnie tak, to przecież nieodłączna cząstka mnie, coś, bez czego nie funkcjonuję. Mam kalkulator w głowie i liczę nawet litery w zdaniu. Pozdrawiam serdecznie ludzi takich jak ja, którzy po usłyszenia imienia, nazwiska czy jakiejś nazwy nie tylko wiedzą ile ma liter, ale od razu przez co się dzieli. Taaaaak.
   Ale wracając do tego, co miałam dzisiaj pokazać, jest to bardziej diadem niż korona. Zrobiłam go na konkurs, coś właśnie na temat matematyki jako królowej wszystkich nauk, bla bla bla. Zamysł był troszeczkę (czyt. znacznie) różny od efektu końcowego. I właściwie to nie jestem do końca zadowolona z tego, co mi wyszło. Przede wszystkim zgięłam wszystko dopiero po przymocowaniu, to był błąd, każda część poszła w inną stronę, kompletnie się rozjechało. Czasu na drugą nie było, miałam wypracowanie do napisania!
   Diadem na pierwszym zdjęciu widzicie na głowie mojej siostry, ja i moje włosy nie jesteśmy zbyt fotogeniczni ;)



   Miało być więcej wzorów funkcji, to one miały budowa całą koronę. Ale cóż,  wyszło jak wyszło, nic już nie zmienię. A tu niżej widzicie mój ulubiony element, wzór na logarytm ♥ Spodziewajcie się w najbliższym czasie bransoletki z czymś takim!


   Nie mogę narzekać, na głowie się trzyma, moja matematyczna koleżanka (Aga, pozdrawiam :D) nosiła go dzisiaj prawie cały dzień :P
   A jak poszłam do pana woźnego i poprosiłam o kombinerki, żeby coś poprawić, stwierdził, że "kombinerki Ci dobrze w dłoni leżą" :D

   A teraz do lekcji, trzeba się czasem zainteresować szkołą i obowiązkami!

Magda


Aktualizacja: Moja korona zajęła drugie miejsce! Patrzcie, co wygrałam!

10 komentarzy:

  1. Ahahahh świetna! Mi by się taka chemiczna przydała.. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ekstra ta korona :) pomysł świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Szczerze mówiąc jak zobaczyłam plakat miałam już projekt w głowie ;)

      Usuń
  3. MATEMATYYYYYYYKA! <3 <3 <3
    Ponosiłabym taką. Chęęęęętnie bardzo <3
    Niech dodatnia delta zawsze będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam szczerą nadzieję, że mi ją zwrócą....
      Jedno z najlepszych życzeń jak dla mnie ! ;D

      Usuń
    2. Mnie teraz męczą ujemną deltą na studiach *.*

      Usuń
    3. Oj współczuję... A jakie studia, że tak męczą deltą?

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!