niedziela, 30 marca 2014

Fake plug vol.1

   Teraz się dopiero zacznie dodawanie rzeczy wyciągniętych z okazji wystawy. Na pierwszy ogień idzie kolczyk śliczny, ale nienadający się do noszenia, bo jeszcze z czasów prób i błędów co do takich. Ma po prostu zbyt krótki sztyft i się nie trzyma.
  

Ostatnio zastanawiam się nad kilkoma kwestiami:
1. Czy nie zmienić nazwy i adresu bloga - a jeśli tak to na jaki
2. Jak chciałabym żeby wyglądał, co sobą reprezentował, co zawierał. Chodzi mi tu zwłaszcza o tutoriale.
3. Jak i czy się delikatnie zareklamować.

Tyle z moich blogowych dylematów, miłego tygodnia ;D

A ja idę oglądać Sherlocka ♥

Magda

6 komentarzy:

  1. Śliczny! :3 Szkoda, że nie da się go nosić :(

    Co do Twoich dylematów:
    Adres i nazwa są spoko, w każdym razie ja już je kojarzę z Tobą :) A jak już koniecznie chcesz zmienić, to nie wiele, NieTaka Handmade czy coś w tym stylu. :) Wygląd masz fajny, prosty, bez zbędnych (nieraz wkurzających) bajerów :P A reklama zawsze dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, szkoda, może kiedyś zrobię podobnego.
      Adres i nazwa są takie dość... no nie wiem. Jakoś mi się nie podobają. A przede wszystkim - strasznie ciężko je znaleźć w google. Wpisując "nietaka" NA PEWNO nie wyskakuje mój blog i szczerze mówiąc wątpię, żeby kiedykolwiek to się stało. Muszę coś wymyślić.

      Usuń
    2. Z tymi googlami to mam tak samo, a w sumie się nie znam na tym co zrobić, żeby było inaczej :o Sama nazwa raczej nie ma tu wiele "do powiedzenia". Mi też już się kojarzy z Tobą, a i wygląd mi się podoba ;)

      Usuń
    3. Dzięki, staram się, żeby było w miarę przejrzyście ;)
      To ja już nie wiem. Może za jakiś czas będzie lepiej, może wyświetlenia tu dużo znaczą. Kto wie, o co w tych internetach chodzi!

      Usuń
    4. Generalnie, to się chyba 'pozycjonowanie' nazywa. Ja nie mam pojęcia o co w tym chodzi, ale możesz poczytać w googlach jeśli chcesz.

      Usuń
    5. Jak tylko znajdę chwilkę na konkretne zmarnowanie - wpiszę :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!