wtorek, 18 marca 2014

Prostota, elegancja i serduszka ♥

   Ostatnio plączą mi się po głowie studia jubilerskie, stąd jakieś takie obserwacje i próby, co ja mogę z tym drutem wyczynić ;)
   W niedzielę wyczyniłam bransoletkę z serduszek. Taka śliczna, prawie idealna! Ale cóż, dzisiaj ją gdzieś zostawiłam ;( Mam nadzieję, że się znajdzie.


   No tak, dorobiłam tez pierścionek do kompletu, jak to ja ;)


   Wybaczcie, ale na tutorial namiotu trzeba będzie jeszcze poczekać, w przyszłym tygodniu mam 2 ważne sprawdziany i Festiwal, na którym będą moje prace. Chciałabym jeszcze kilka rzeczy zrobić, postarać się coś rozplanować, a tutorial to nic pilnego, więc...

Wybaczcie.

Magda

8 komentarzy:

  1. Cudowne! *.*
    Życzę powodzenia w nadchodzącym czasie :)
    Ja marzyłam o Wzornictwie, ale nie mam talentu malarskiego a takie rzeczy tylko po egzaminie z malarstwa... ;_; A w Warszawie (a drugim końcu Polski, ale to nic) jest nawet kierunek projektowanie biżuterii... No nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Muszę w takim razie doczytać, bo jeśli są jakieś takie egzaminy z malarstwa, to obawiam się, że szanse mam zerowe. Oby nie było.
      U mnie, na szczęście, Warszawa to kwestia godzinki jazdy ;)

      Usuń
  2. Świetnie Ci idzie z tym drutem, fajnie, że chcesz to połączyć ze studiami :D
    Bransoletka idealna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to wyjdzie, ale jedno jest pewne - dopóki będę mogła, bede to robiła ;)

      Usuń
  3. Genialna bransoletka :) razem z pierścionkiem tworzą super komplet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to tworzyły... Nie znalazłam jej ;(
      A nowa nie wyszła już taka ładna.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!