piątek, 14 marca 2014

Wygrałam!

   Właściwie to drugie miejsce, ale tak strasznie się cieszę! Pierwszy raz w życiu (podstawówka się nie liczy ;P)!
   Pamiętacie Koronę Matematyki, którą wstawiłam w poniedziałek? Dzisiaj się dowiedziałam, że idziemy na rozdanie nagród (dobrze, że całkiem ładnie się ubrałam, nawet założyłam obcasy!). Idziemy, ale nie wiemy czy coś zajęliśmy, wszyscy uczestnicy musieli. Zauważyłam, że chyba tylko ja jestem od nas z liceum -,-
   Okazało się, że (jeeeej!) moja korona zajęła drugie miejsce. Diadem właściwie. Dostałam nagrodę, potem oczywiście fotki grupowe, takie tam, ze starostą ;) Po tym zaproszono nas na poczęstunek, obejrzenie prac i zagłosowanie. Taka nagroda od publiczności, coś w rodzaju Artyści Artystom. I wygrałam znowu, aż mi głupio było tak wychodzić co chwilę (bo jeszcze mi imię na dyplomie pomylili i jeszcze cośtam cośtam zapomnieli więc się kręciłam tak). A wiecie co było chyba najbardziej śmieszne i odrobinkę żenujące? Postanowili mnie ukoronować moją własną koroną.
   No w każdym razie. Pokażę nagrody, choć wiem, że to nudne :) Sporo gadżetów reklamowych, jak to w takich konkursach bywa ;)



I może dojrzeliście na zdjęciu aparat? Jest niesamowicie lekki, jak zabawkowy! Muszę się pobawić funkcjami, bo mi rozmazuje. Jutro wstawię jakieś ładniejsze zdjęcie. I takie zrobione nim, o ile dorwę jakąś kartę pamięci :)


Jest też mp3, ale wygląda nadzwyczaj zwyczajnie, prawie nie różni się od mojej więc zdjęcia jej nie robiłam :)

Najfajniejsze podczas takich konkursów jest stanie obok i patrzenie jak ludzie reagują na twoja pracę. Mój diadem co chwilę ktoś zakładał, oglądał, analizował wzory. A chyba wszyscy go dotknęli ;D

Zatem warto brać udział w konkursach. No i wygrywać, oczywiście ;)

Magda

PS. Jeśli pojawia się jakieś zdjęcia (a na pewno się pojawią) i będę na nich wyglądać całkiem korzystnie, na pewno podam link ;) Choć to mało prawdopodobne.



7 komentarzy:

  1. Gratulacje ogromneee! <3
    Należała Ci się ta nagroda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi to słyszeć ;) Zauważyłam w ogóle, że wszystkie prace 3D zostały wyróżnione albo nagrodzone ;P

      Usuń
  2. Gratulacje! Jak najbardziej zasłużenie dostałaś te nagrody, diadem był rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ on jeszcze istnieje! Tyle, że już nie u mnie ;(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) I tak się strasznie cieszę, udało mi się go odzyskać! :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!