piątek, 2 maja 2014

Ikonka

   Przede mną tydzień wolnego, jaj!
   Dzisiejsza zawieszka nie jest może najpiękniejsza, pochodzi z okresu niezbyt zaawansowanego co do modeliny. Dodatkowo fragment "N" się oderwał... No teraz zrobiłabym lepszą. Ale to tak w ramach inspiracji wstawiam ;)


   Zamierzam sobie przez tą "nieuzasadnioną przerwę w nauce" napisać trochę zapasowych postów, albo chociaż zrobić zdjęcia, żeby później chwilkę odpocząć od nich. Nie to, żeby blog nie sprawiał mi przyjemności, ale czasami naprawdę tak się nie chce...

Oczywiście nie tyczy się to plecenia, klejenia, wymyślania itp. Od tego nie potrzebuję odpoczywać ;D


Magda

PS. Zgadnijcie, kiedy mam urodziny :P

5 komentarzy:

  1. Hmm, na pewno nie 8 listopada... :D
    Fajna kartka z kalendarza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem...
      Zawrotna prędkość, 4 minuty po poście, wow ;)

      Usuń
    2. Jak klikałam w bloga, to była 1 minuta, ale mój internet zamula :D

      Usuń
  2. Jak pierwszy raz zobaczyłam zdjęcie na miniaturce to pomyślałam "o, kula do łapania pokemonów!", a tu takie zaskoczenie... W sumie dopóki nie przeczytałam postu na facebooku (wcześniej, niż na blogu), ciągle myślałam, że to ta kula O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nawet kształt trochę przyokrąglony...
      Podsunęłaś mi pomysł, dzięki!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!