wtorek, 6 maja 2014

Le Lama

   No weźcie zobaczcie taki obrazek i nie zróbcie kolczyków! Tym bardziej, jeżeli właśnie odkryliście nowy sposób ;)
  

   Memy ogólnie są fajne do takich rzeczy, ja osobiście nie przepadam za takimi zwykłymi kolczykami typu: jakiś wazon z kwiatkami, jakieś tam wzorki, kawałek serwetki, bo ładny. Jak już coś robię, to lubię spróbować czegoś nowego. Jeśli to nie ma być nic określonego (np. do konkretnego stroju, czy eleganckie), chciałabym, żeby miało jakieś przesłanie, zwracało uwagę, albo chociaż żeby było śmieszne.
   A co Wy sądzicie o takich "bezpłciowych" kolczykach?


Magda

6 komentarzy:

  1. Ładne to ładne, bez znaczenia czy ma płeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust, nie ma co dyskutować. Może mój kiedyś się zmieni ;)
      (Ach ta biologia! Do wszystkiego można ją podczepić ) ;D

      Usuń
  2. świetne rzeczy robisz :) widać, że masz pasje.
    Kolczyki niezłe, rozbawiły mnie

    zapraszam Cię do mojego candy, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział
    http://lumpeksowaszafa.blogspot.com/2014/05/candy-w-lumpeksowej-szafie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;) A kolczyki rozbawiły chyba większość tych, którzy przeczytali napis ;)

      Usuń
  3. Oto mój komentarz: https://www.youtube.com/watch?v=HbPDKHXWlLQ . Dziękuję, do widzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz nie ogarnęłam go chyba ;)
      Dobrze, że są napisy ;) Hmm, mogłabyś zaśpiewać, to by było mistrzostwo!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!