wtorek, 27 maja 2014

Mamooo! Popsuły Ci się może słuchawki?

   Tak, ja poluję na zepsute słuchawki :3
   Kolczyki już mam, teraz czas na bransoletki. Ta, w iście wiosennym kolorze, jest mojej siostry, swoją gdzieś zapodziałam. No cóż, trzeba będzie zrobić drugą :D


Myślałam też o zawieszce przy zapięciu, może ta wtyczka? Słuchawek, o ile się nadają, mi szkoda.

Przepraszam za tą tygodniową przerwę, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie.

Ale... Zamówiłam FIMO! Wreszcie coś porządnego, od kiedy mam kilka próbek, z tamtym tanim badziewiem nie da się pracować. Tyle planów!

Pozdrawiam i uściskam,

Magda

6 komentarzy:

  1. Ładna bransoletka i fajny pomysł :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, że ładna, szkoda tylko, że kable są takie krótkie ;)

      Usuń
  2. Genialna <3 Kolor też świetny! Mam kilka par zepsutych słuchawek! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od jakiegoś czasu poluję na zepsute słuchawki, ale niestety (albo stety, bo jednak oszczędzam) mój kolega jest w stanie wszystkie mi naprawić, a takich to już szkoda "zniszczyć".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no jasne, jak działają to niech działają jak najdłużej!
      Bo wiesz, ja za bardzo słuchawek nie używam, ale mam znajomych poinformowanych, żeby jakby coś to do mnie przekazali ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!