piątek, 9 maja 2014

Bransoletka pomidorowa

   Dlaczego pomidorowa? Tak właśnie był określony kolor koralików, gdy je kupowałam (odmiany w takim kolorze nie kojarzę). 
   Miała być czymś w stylu półmetkowej, tylko, że nie chciało mi się jej szukać i zrobiłam inną metodą, więc nie wyszło jak planowałam. Mimo to zrobiłam całą, jest nawet całkiem ładna, przyznam skromnie :D


   Koraliki nie są plastikowe, tak jak tamte, w związku z czym wyglądają o niebo lepiej - nawet jak przypadkiem coś przytrę nie zdziera się kolor ;)


Magda

12 komentarzy:

  1. Owszem, jest ładna (nawet bardzo) :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda, jeszcze naszyjnik do kompletu i super
    a tak w ogóle mam małą robótkę dla ciebie - łańcuszek do mojej pięknej niebieskiej bransoletki
    pozdrawiam
    kp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś - zamówiłam tylko 8 koralików, nawet na pierścionek nie starczy ;(
      Łańcuszek wezmę kiedyś po drodze :)

      Usuń
  3. Ładna, ładna, kolor koralików też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One dodatkowo są takie jakby matowe, z tym wyrazistym kolorem do czarnego drutu pasują idealnie :)

      Usuń
  4. Bransoletka jest piękna :3 Powiem też, że uwielbiam takie matowe koraliki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) One są takie... Niby kolor mocny, ale nie pobłyskujący... Słowem, super!

      Usuń
  5. Olki zdjęci jest the best!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo dobrze się wkomponowała, zrozumiała temat (chyba aż za bardzo).
      Moja modelka uniwersalna :3

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!