środa, 28 maja 2014

Cała Ameryka na palcu

   Dlaczego Ameryka? No wiecie, Europa wygląda niezbyt efektownie na 2cm obrazku, ma zbyt dużo szczegółów.
   Dlaczego takie kiepskie zdjęcie? A zrobilibyście lepsze w ciągu 2 minut około 6 rano? Bo pierścionek nie jest mój, robiłam go na zamówienie, a poprzedniego wieczora klej jeszcze nie wysechł i pierścionek nie wyglądał jak miał. A chciałam go dać w piątek, skoro już zrobiłam.

Na żywo, wybaczcie tę skromność, jest śliczny ♥


   Baza jest wręcz idealna, uwielbiam ją!

   Co do zdjęć kaboszonów, macie jakąś technikę, czy nigdy nie uda się uzyskać zdjęcia, które oddawałoby rzeczywisty wygląd i kolor?

Magda

10 komentarzy:

  1. Trochę w klimatach podróżniczych, lubię takie ;)
    Masz jakiś specjalny klej do tego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie... może pierścionek z mapą gminy następny?
      Jak na razie kleiłam klejem Magic, nawet na takich ponadrocznych nic się nie dzieje, ważne tylko, żeby w wodzie nie przetrzymywać. Czytałam, że E6000 jest świetny, ale na wydatek 50 zł chyba na razie się nie zdobędę, aż tak mi nie potrzebny...

      Usuń
    2. Próbowałam Magica na zwykłym szkle z pękniętej antyramy i zostawały brzydkie niebieskawe ślady... Masz może pomysł co mogło pójść nie tak? Na ten za 50zł też mnie nie stać -.-

      Usuń
    3. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia dlaczego się zabarwił, mi nigdy się coś takiego nie zdarzyło.
      Chyba, że to przez brzegi szkła, które specyficznie załamują światło i faktycznie wyglądają na niebieskawe. Może spróbuj docisnąć mocniej? Albo zobacz z klejem dwuskładnikowym, koszt ok. 10 zł, a wydajny i naprawdę przydatny ;)

      Usuń
    4. Dzięki za rady! W ten dwuskładnikowy klej chyba zainwestuję, przyda się nie tylko do tego ;)
      Myślałam, że może za krótko suszyłam, ale 3 dni tak leżały... W każdym razie zdecydowanie muszę spróbować znowu.

      Usuń
    5. Tak, ja zainwestowałam i nie żałuję. Ostatnio nawet szczotkę skleiłam.
      A innym razem zlew, takie tam :3

      Usuń
    6. Hahah Magda i klej - duet od zadań specjalnych? xD

      Usuń
    7. Żebyś wiedziała! A jak dodamy do tego jeszcze kombinerki to już zupełnie :D

      Usuń
  2. Piękny i bardzo pomysłowy, absolutnie wierzę, że jeszcze ładniejszy na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      No cóż, na zdjęciu jest kiepski... ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!