niedziela, 18 maja 2014

Różowo - metalowa (+ próby z szydełkiem)

   Ta bransoletka powstała jakieś 2 lata temu podczas mojej chwilowej fazy na takie. Zrobiłam ich raptem z 6, ale ta mi się najbardziej podoba, ze względu na te (wyglądające na) metalowe koraliki, teraz powiedziałabym, że matagama, a kiedyś po prostu się zdziwiłam, że jakaś dziurka krzywa ;)


   Za to guziczek jest całkowicie metalowy, mam jeszcze drugi - będzie uroczy pierścionek :)

   A moje szydełkowe próby... No cóż, nadal nic nie wychodzi. Zrobię 2, może 3 rządki i się gubię.
To jak na razie najlepsze. Ale nie udało mi się powtórzyć.

( tło idealne! )

 Ale się nie poddaję!


Magda

2 komentarze:

  1. I dobrze, że się nie poddajesz, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. No chwilowo przestałam, mam dość. Ale na pewno wrócę jeszcze, widzę jakieś tam postępy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!