sobota, 15 lutego 2014

Walentynkowo

   Jak tam po dniu wczorajszym wrażenia? U mnie, cóż...
   Wczoraj, jak pokazałam Babci obrączkę, zapytała, czy mam już chłopaka. Całkiem normalne pytanie, powiedziałabym (choć może nie do mnie). Jak odpowiedziałam, że no... nie mam, zapytała, czy się jakimś interesuję. Ba, czy mnie chłopcy w ogóle interesują :D Aż miałam ochotę odpowiedzieć, że nie, ciekawe jak by zareagowała :) Ale ona przecież rozumie, nauka, te sprawy...
   Tak Babciu, jaaasne. Po prostu mam w sobie jakiś naturalny "odstraszacz" :)


To akurat prezent, ale do mnie też idealnie pasuje :)

Magda

6 komentarzy:

  1. świetny prezent!!! Jeżeli nosisz bransoletkę z napisem forever alone to pokazuje to że masz do siebie dystans, a poza tym dostać taki prezent na walentynki to całkiem śmiesznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jak kto, ale Ty powinnaś doskonale o tym wiedzieć :)
      A z walentynkami to w sumie bardziej okazja, żeby dać prezent. O ironio, że akurat wtedy taki :)

      Usuń
  2. Genialne wyginańce! <3
    Sprzedajesz? Robisz na zamówienie? Wymieniasz się? Niesamowicie mi się podobają!

    Pozdrawiam i dodaję Twojego bloga do czytywanych, bo mi się spodobał :3
    Dośkaa z always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i bardzo się cieszę :)
      Jak na razie nie sprzedaję, jeśli chodzi o zamówienia to tak bardziej "po koleżeńsku" robię, nic za nie nie biorę :)
      Chociaż na wymianę mogłabym się zdecydować, jeszcze nigdy w czymś takim nie uczestniczyłam, a może to być ciekawe :D

      Usuń
  3. Bardzo proszę Cię żebyś jeszcze raz wpisała się na Candy do mnie, przez przypadek usunęłam Twoje posty! Przepraszam za problem! Pozdrawiam, K3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej moja wina, nieudacznik nie potrafi nawet dobrego komentarza wstawić!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!