poniedziałek, 23 czerwca 2014

Jak zapakować wino?

   Na wesele w moim przypadku. Miałam się specjalnie nie wysilać, bo przecież "nikt nie będzie zwracał uwagi". Ale nie, ja muszę mieć przecież co na bloga wstawić!
   Gigantyczne napisy są okropne, robi się je o wiele trudniej niż takie bransoletkowe. Trzeba szukać czegoś, żeby okręcić kółko, mierzyć linijką, żeby było równo... A do tego moje ulubione "t" wystąpiło 2 razy!



 
Na końcu sesji opakowanie ewoluowało, ale zdjęcia ładnego nie poświadczysz  ;(


Jest jeszcze bransoletka, którą robiłam mamie do kompletu złotej. Wyszła bardzo jubilersko, uważam. I ta zawieszka! Wybiłam napis, wypolerowałam ją i aż miło popatrzeć, jakby była naprawdę złota :3


Teraz czas na moje rozmyślania ;)

    To moje ostatnie wakacje przed maturą i chciałabym je jakoś sensownie wykorzystać...Co powiedziałybyście na akcję w stylu "każdego dnia robimy coś innego (albo nowego)" i wrzucamy fotki na bloga/instagrama? Nie mówię oczywiście o rzeczach tylko biżuteryjnych, chodzi mi o to, żeby nie spędzić wakacji nie robiąc niczego...
   Wiem, że wyjeżdżacie na wakacje, wiem, że część z Was będzie pracować. Ja pewnie też. Ale nie chodzi o jakieś wielkie rzeczy. Możemy na przykład jednego dnia zagrać w warcaby, innego zebrać bukiet kwiatów albo zagrać w klasy. Tak żeby zapamiętać, że coś się działo, że wakacje nie przeleciały niezauważenie.

Ktoś byłby chętny na przyłączenie się?


Magda

11 komentarzy:

  1. akcja 30daysofsthnew? Zapisz mnie! dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie coś takiego! A ja nie mogłam znaleźć -,-

      Usuń
    2. nie było czego szukać, wymyśliłam sama ;p

      Usuń
    3. Sama? Wpisałam to w google i wyskoczyło mi przemówienie... Przypadek?

      Usuń
  2. Ta torebka wyszła cudownie! :3
    Bransoletka też niczego sobie, mmm <3

    A co do wakacji - ja niestety się nie przyłączę. Właśnie z racji tego, że są ostatnie przed maturą :D Muszę przyłożyć się do angielskiego i zrobić dużo biżuterii na Jarmark więc nie sądzę żebym miała czas na cokolwiek poza spaniem i robieniem ww. rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) No z bransoletką nie poszalałam, ale nie miałam szaleć.
      A kiedy masz ten Jarmark?

      Usuń
  3. Już samą kokardką mnie "kupiłaś" a z napisem jeszcze lepiej :D
    Ja w wakacje na pewno będę próbować nowych rzeczy i również mam zamiar spędzić je produktywnie (jak co roku, tylko nie zawsze wychodzi xD), ale moje plany chyba nie do końca wpasowują się w Twoją akcję, więc niestety nie przystąpię. Co roku robię sobie "listę rzeczy do zrobienia" i staram się wykreślić jak najwięcej i w tym zrobię podobnie :) Jeśli interesują Cię takie wakacyjne projekty to polecam ten: http://nathmadeline.blogspot.nl/2014/05/wakacyjny-projekt.html przynajmniej mnie zainteresował, choć już chyba za późno na zgłaszanie się, ale lista zamieszczonych tam rzeczy może Ci posłużyć za inspirację np ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Ja też nic na siłę, nie to, że jak nie mam czasu albo ochoty to muszę ;) Ale dzięki za podpowiedź ;)

      Usuń
  4. Śliczna ta torebka i fajnie że ten napis jest taki wypukły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!