wtorek, 1 lipca 2014

Les ślimakos

   Hejo! 
   Przepraaaszam, że posty ostatnio tak jakoś rzadko, właściwie bardzo rzadko, ale od tamtej środy dosłownie nie mam czasu, żeby wejść na bloga. Od soboty mieszkam u cioci w Mińsku i cały czas coś robię. Przyjechało do nas 13 zagranicznych wolontariuszy na całe wakacje, od wczoraj prowadzimy razem półkolonie dla dzieci. 
  Właściwie zaczęłam już mój projekt "każdegodniacośinnego", albo bardziej "każdegodniacośinnegopluszdjęciedlazapamiętania"ale nie mam możliwości wstawienia tych zdjęć, nie działa mi port USB.
    A to są  ślimaki, do kompletu z croissantami zrobione na wieczór francuski.





























    A może ktoś z Was wie, jak zrobić takie zakładki na blogu? Tak, żeby tam właśnie umieścić projekt?

Dziękuję i do następnego posta!

Magda

8 komentarzy:

  1. Pewnie chcesz zrobić podstronę, odezwij się do mnie na maila jeśli nadal potrzebujesz, chętnie pomogę ;)
    Fajny ślimaj <3 pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te Twoje ślimaki ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wchodzisz w panel nawigacyjny bloga to najpierw do "układu" musisz dodać "strony" a potem po lewej klikasz w "strony" i na górze masz "utwórz stronę" :) Jak chcesz to mogę Ci wysłać screeny tylko do mnie napisz - na fb albo maila :)

    A ślimaki genialne, najlepszy ten z 'polewą' czekoladową :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przetestować, dzięki!
      Mi też on się najbardziej podoba <3

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!