środa, 4 czerwca 2014

A takie mam oczyska!

   Zaczynamy z moimi nowymi wypiekami! Jak wspominałam, mam już FIMO i jestem  z niego baaaardzo zadowolona. Wcześniej używałam modeliny Koma i właściwie nie ma co porównywać, oprócz niższej ceny nie ma właściwie zalet. Twarda jak diabli, kruszy się, ugniatanie i mieszanie do jako takiej konsystencji zajmuje godziny. Dosłownie, wymieszanie kolorów na ciasto zajmowało mi tak średnio ze 40 minut. A jakiś czas po upieczeniu (tak ze 2 tygodnie) pokrywa się takim zielonkawym, różowym albo brązowym nalotem.

A FIMO? Luksusik, powiedziałabym. Bardziej podoba mi się Classic, Soft jest dla mnie zbyt miękka. A nawet tą Classic wystarczy dosłownie minutę czy dwie pognieść i gotowa. Po jej dotknięciu dosłownie skakałam ze szczęścia, idealna konsystencja.

To teraz paczcie co zrobiłam podczas mojego modelinowego maratonu. Oczka są zrobione metodą "patyczka".


No i nie mogłam się oprzeć, jedno oko poszło na pierścionek ;D


   A już niedługo będą takie nibyjedzeniowe wypieki! Trzymajcie kciuki, jutro spróbuję zrobić kukurydzę ;)

Pa!

Magda

PS. Tak, są na wzór moich oczu ♥

8 komentarzy:

  1. Ooooczka! O.O
    Genialne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Jeszcze spróbuję zrobić takie większe, malowane :P

      Usuń
  2. One paczą na mnie! Wyglądają tak realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo to już zupełnie, a jakby tak dodać jakąś krew? Hmm...

      Usuń
  3. Szczerze to na żywo są o wiele fajniejsze! Myślę, że zdjęcia nie oddają takiego ładnego błysku. No i na żywo to właściwie od razu widać, że oczy!!!

    I tak, nadal czekam na kukurydzę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie oddają, niestety... Grunt, że na żywo ładne!

      Obiecuję Ci jedną jak już zrobię ;)

      Usuń
  4. Niektóre chyba trochę płaskie, albo tak zdjęcie wyszło, nie wiem, nie znam się :P
    Fajny pomysł w ogóle, chyba wcześniej takich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie dwóch takich samych nie znajdziesz, jedne są bardziej płaskie, inne bardziej wypukłe...
      Dzięki, dzięki ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!