czwartek, 31 października 2013

Wszyscy mają Halloween'owy post - mam i ja!

Witam!
Dziś, jak większość wie, mamy Halloween, i choć go nie świętuję, biżuterię związaną z tematem posiadam i chętnie się pochwalę :)
Pokazuję kolczyki (a właściwie jeden kolczyk, drugi dzisiaj zgubiłam, wrrr) duchy, z których jestem bardzo dumna, mam też w planach wersję świecącą w ciemności, ale będzie odjazd!
Jest też turkusowa czaszunia - zawieszka (+ pierścionek do kompletu, ogólnie srebrny, ale zdjęcie wyszło jak wyszło). Kremowa (w wersji ulepszonej), będzie na blogu przy okazji Bożego Narodzenia.
Ostatni jest kaboszon - również czaszka - wklejony do bazy razem z czerwoną różyczką, która moim zdaniem zdecydowanie dodaje uroku zawieszce :)






 Jutro postaram się skończyć kalkulatorową bransoletkę - nie mogę się doczekać jak wyjdzie!

Weee, jestem po sprawdzianie z biologii i mam chociaż chwilowy luz, cały czas jednak wisi nade mną Pan Tadeusz. Och, i wypracowanie z Dziadów. Oj, i sprawdzian z chemii. Hmm, i z fizyki. Szkoła jest taka cudowna!

To do następnego postu!

Magda


6 komentarzy:

  1. Jaki cudny ten wisiorek, matko no :D
    Ale nie, nie założy i się nie pochwali, tylko na blogu!
    Ale z tą różyczką to jest odjazd, takiego uroku dodaje, że jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze że dodałaś post o halloween, bardzo chciałabym zobaczyć jakiś tutorial w twoim wykonaniu (najlepiej jakieś modelinowe kolczyki) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, wiem, że to Ty :D
    Ale dziękuję i tak!
    Może jak będę miała więcej niż 3 czytelników zrobię jakiś tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli liczyć moją mamę to masz już 4!!!

      Usuń
    2. Ooo, czyste szaleństwo, taka popularność :)
      Ale dziękuję Mamo Ani!

      Usuń
    3. Haha xd Masz więcej, bo jeszcze ja! :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!