sobota, 19 października 2013

Czyżby wreszcie blog?

 Może na początek się przedstawię. Mam na imię Magda, chodzę do 2 liceum na biol-chem i wiem, że ten moment nie jest najlepszym na założenie bloga, ale cóż. Ci, którzy mnie znają wiedzą, że już jakiś czas nad nim myślałam i oto jest! Mój pierwszy blog, pierwszy wpis, jestem taka podekscytowana!

 Nie mam talentu do pisania (ale się staram!), rysować i malować też niestety nie potrafię,  za to umiem robić rzeczy bardziej hmm... przestrzenne, jeśli mogę tak to ująć. Największą frajdę sprawia mi biżuteria, choć oczywiście nie tylko nią się zajmuję .

 Ten blog będzie właściwie o tym co robię, tak normalnie, na co dzień :) Będę się starała być dość aktywna skoro już podjęłam się tego zadania. i mam nadzieję, że czasu mi nie zabraknie ;)

W takim razie do zobaczenia jutro, postaram się wstawić takiego prawdziwego pierwszego posta. c:

Ah, nie mogę się doczekać!

Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!