sobota, 26 października 2013

Słodko jest, a co!

Późno niestety, ale wczoraj byłam skrajnie wyczerpana i jakoś tak... Wolałam się wyspać.
Poza tym cały czas wyginam pierścionki i przy okazji odkryłam świetną metodę na upiększenie drutu wiązałkowego - trzemy drutem o drut i wtedy to dopiero się błyszczy!
Dziś prezentuję słodką część mojej twórczości (haha, jasne, twórczości). Niestety zdjęcia kompletnie nie oddają jej uroku - na żywo te rzeczy wyglądają duuużo lepiej.











Babeczka ma ok. 3,5 cm, najmniejsze kolczyki ok. 0,8 cm. Lody (5 zdjęcie jakby ktoś nie rozpoznał) robiłam wg tutorialu Sweet Muffins
 Dzisiaj rano zrobiłam też naszyjnik, jestem z niego bardzo zadowolona, chociaż moja Mama twierdzi, że jest cygański -,-

Tymczasem próbuję nauczyć się ulepszać moje zdjęcia, tzn. zamiast karteczki z napisem postaram się napis wklejać na gotowe zdjęcie. Bo na karteczce nie wszystko prezentuje się tak jakbym chciała :)

Zapraszam jutro, post będzie na pewno.

Magda

Ps. Zaczęłam szyć torbę, wkrótce pochwalę się efektami ;)

4 komentarze:

  1. rzeczywiście słodko! Bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Był taki etap, że robiłam tylko słodkości :)

      Usuń
  2. "haha, jasne, twórczości"- milcz i przyjmuj pochwały! ;)
    Te torciki i lody są po prostu takie... takie :D Zjadłbym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to dość krępujące :) Głupio się czuję, jak ktoś mnie tak chwali, ale dziękuję :)
      Miło mi :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!