poniedziałek, 30 grudnia 2013

Książeczki ♥

Ta da da dam!
   Oto mój ambitny projekt, przemyślany od początku do końca, dość pracochłonny (zwłaszcza edycja tekstu) i powiedziałabym... inny :) Nigdy nie widziałam malutkich książek, takich z prawdziwego zdarzenia, w biżuteryjnym wydaniu.
   Pierwszym pomysłem były kolczyki z tekstem, ale cóż, wyszłyby ciutkę za duże, tak około 3,5x4,5cm. A po kilkugodzinnym ustawianiu wcięć i  przerzucaniu wierszy miałam już, delikatnie mówiąc, dość Worda. W efekcie kolczyki są bez tekstu, szyte, 2,5x3cm.
   Z zawieszką było inaczej, każdą kartkę sklejałam pojedynczo. Przy ostatniej, dosłownie ostatniej sklejanej kartce, zauważyłam, że brakuje mi 15 linijek tekstu. I to zupełnie w środku. Nie ukrywam, że to, co zrobiłam jest troszkę z lenistwa, ale ciiiiiiii, udawajmy, że tak miało być ;D

 To by były kolczyki.


A to zawieszka, ma tak ok. 3,8x4,6cm.








   Napis "błąd w druku" był celowy, ale wyszedł jeszcze jeden błąd - coś się przesunęło i musiałam wycinać fragment i go doklejać :)
   A komplet zapakowany był też w książkę, tyle, że z wydłubanym środkiem :)

Pozdro!

Magda


6 komentarzy:

  1. Te książeczki są cudowne :D
    A na żywca prezentują się jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, na moich zdjęciach nic nie prezentuje się lepiej niż w rzeczywistości :)
      A na żywca są takie, ah! Prawdziwe miniaturki :)

      Usuń
  2. Ale fantastyczne kolczyki, zawieszka też ale kolczyki-odjazd! Też bym nosiła!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mi też kolczyki się bardzo podobają, najchętniej bym sobie takie zrobiła, ale cóż, to chyba trochę głupio :)
      Zawieszka jest zdecydowanie bardziej "gadżeciarska" i robiłam ją na końcu - po kolczykach, gdy byłam pewna, że już coś mam, gdyby jednak nie wyszło :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!