sobota, 21 grudnia 2013

Żurawinka :)

  Dziś, po 11 dniowej przerwie zaczynam nadrabianie, chociaż przez jakiś czas posty postaram się dodawać w miarę regularnie :)
  W takim razie na pierwszy ogień idzie bransoletka w kolorze żurawiny, dana w prezencie. Teraz strasznie żałuję, że nie udało mi się zrobić jej lepszych zdjęć.
  Jest zapleciona na pseudo dysku kumihimo i może nie jest tak śliczna jak te robione na szydełku, ale niestety, szydełko i druty to jak na razie jedyne techniki, których nie jestem w stanie ogarnąć :)



 A już niedługo zobaczycie moje prezenty mikołajkowe (nie, ten nie był mikołajkowy), nauczona doświadczeniem narobiłam im sporo zdjęć!

No cóż, to do jutra!

Magda


2 komentarze:

  1. Mimo, że nie wykonany moją ukochaną techniką szydełkową to i tak jest piękny, jeszcze z tym srebrem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem srebro pasowało najlepiej, zresztą sam wiesz jak to jest z końcówkami :) Trzeba brać takie, jakie są :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!