czwartek, 7 sierpnia 2014

Jak przechowuję kolczyki

   Hej! Wakacje, a ja na bloga nie zaglądam, co ze mnie za blogerka!
Czas mija mi jakoś za szybko. Nawet się nie zorientowałam, kiedy skończył się lipiec. Trochę pracuję, więcej leniuchuję, a co do robienia czegoś biżuteryjnego... Wstyd przyznać, ale nie robię prawie nic. Ostatnio pierścionki, ale raczej takie drobne i nie mam pojęcia jak im zrobić dobre zdjęcia. Robię też miedzianą bransoletę, ale oj, duuuużo ona jeszcze czasu zajmie.
   Dziś pokażę Wam mój sposób na przechowywanie kolczyków typu sztyft. Zrobiłam sama, oczywiście. Ramkę wygrałam na dożynkach w tamtym roku (ale jakby kogoś interesowało, to jest z IKEI). Wujek skombinował mi białą płytę, a tata udostępnił wiertarkę na stojaku. Kupiłam małe wiertło i do roboty! Papier milimetrowy też się przydał, wszystko jest dokładnie wymierzone i wyliczone jakbyście się zastanawiali :)



   A pomalowanie ramki na jeden z kolorów pokoju wprowadza taki słodki efekt na parapecie ;)

   Macie jakieś swoje sprawdzone i wygodne sposoby przechowywania kolczyków (zwłaszcza takich długich? Bo mój zawodzi :(

Pozdrawiam i dzięki, że jesteście!

Magda

15 komentarzy:

  1. ja swoje kolczyki trzymam w małym pojemniczku :) ale twój pomysł jest bardzo ciekawy :)

    maja-maaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki bardziej eksponujący :) I nic się nie gubi!

      Usuń
  2. Genialny pomysł! Weź mi oddaj tę ramkę, przyda mi się na Jarmark Podhalański, akurat się zastanawiałam jak będę eksponować sztyfty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mowy! :P Jest moja i nikomu jej nie oddam :D Chociaż mogę Ci zeskanować szablon do wywiercenia dziurek, jeśli chcesz :)

      Usuń
  3. Fajna ramka, na pewno jest uroczym dodatkiem w wystroju pokoju :P
    Sztyfty trzymam na stojaczku-buciku, a długie w woreczkach strunowych w drewnianej szkatułce. Wolałabym jakoś wygodniej, ale mam fobię przed czernieniem biżuterii -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stojaczek-bucik? Nie umiem sobie wyobrazić :)
      Ja długie to samo! Tylko mało pokazowy ten sposób -,-

      Usuń
    2. http://image.ceneo.pl/data/products/10209269/f-romantyczny-stojak-na-pierscionki-bucik.jpg coś w ten deseń, tylko no, ładniejszy. Sama bym sobie nie kupiła, ale dostałam w prezencie, więc jest i nie narzekam, łatwo się kolczyki wyjmuje itd.
      A z Simami to tak, że do końca lipca była dostępna pełna kolekcja Sims 2 (ze wszystkimi dodatkami) za darmo na Originie (to jakaśtam oficjalna platforma EA chyba, nie wiem, nie wnikam), bo EA zakończyła ich wspieranie. Taki tam prezent dla fanów ;)

      Usuń
    3. Ok, to mniej więcej wiem, o co chodzi, chociaż ja chyba wzięłabym to na pierścionki :)
      Ale że też nie trafiłam na te Simsy, no!

      Usuń
  4. świetny pomysł na przechowywanie kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta ramka sama muszę sobie taką zrobić. Przejrzałam twojego bloga, że ja tu wcześniej nie trafiłam będę zaglądać na pewno teraz częściej, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, jak miło :3
      Zrób koniecznie, warto. Wszystko wyeksponowane, ułożone jak chcesz... :D

      Usuń
  6. ślicznie wyszła ta ramka, sama chętnie bym taką zrobiła!:))

    zapraszam do siebie:
    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakby to powiedzieć... Nic nie stoi na przeszkodzie :)
      Dzięki :)

      Usuń
  7. Na prawde bardzo ciekawy sposób na to jak przechowywać Kolczyki. Moim zdaniem jest to patent godny tego aby samej go wypróbować i ja właśnie mam zamiar tak zrobić. Dzięki za podsunięcie fantastycznego pomysłu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!