środa, 20 sierpnia 2014

Jak odwrócić wzrok rozmówcy od twarzy

   Sprawdza się tak w 98% przypadków, kolczyki są zrobione z materiału z koszulki odblaskowej. Siedzisz czy stoisz naprzeciwko kogoś i patrząc mu w oczy widzisz, że nie patrzy na Twoją twarz, tylko na kolczyki. Ciekawe doświadczenie, muszę przyznać :)
  

   Te kolczyki zrobiłam dzisiaj, choć to właściwie powtórka, bo pierwsze były zrobione tak z 1,5 roku temu, ale jeden się gdzieś zapodział (co z takim kolorem jest prawie niemożliwe swoją drogą) i stwierdziłam, że już niech będzie, zrobię obydwa nowe. No i mają własnoręcznie zrobione bigle :3

Miłego dnia!

Magda


Psssst! Działa też na nauczycieli, sprawdziłam!

2 komentarze:

  1. Genialne są :D Ej ja zawsze tak robię że nie patrzę na twarz człowieka tylko obczajam biżuterię... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy kontakt zawsze wzrokowy? Haha, to nie u mnie ;P
    Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!