poniedziałek, 27 stycznia 2014

"Love" - co to z tym jest?

  Nie wiem, czy jestem jakimś ewenementem (co swoją drogą nie byłoby czymś strasznie szokującym), ale myśląc o napisie na bransoletkę, jakoś tak zawsze pierwsze przychodzi mi do głowy standardowe, utarte "Love". Szybko wypieram to jak najdalej, wydaje mi się zbyt zwykłe, zbyt nudne, jakbym nie miała pomysłu na coś ambitniejszego.
   Tyle, że ostatnio zobaczyłam gdzieś "Love" napisane w taki inny, ciężki do przeczytania początkowo sposób. I nie to, żebym się chwaliła, ale wyszło za pierwszym razem :) Wyczyściłam, wypolerowałam, wplotłam w makramę i jest cacy!




Jak tak myślę to chętnie zmieniłabym nazwę bloga. Jakoś przestała mi się podobać obecna. Ani to ładne, ani przekazu żadnego, a i charakteru bloga nie oddaje. Znowu trzeba myśleć, o nie!

Pozdrawiam!

Magda

PS.   Post dzień po dniu, jestem z siebie dumna :)

4 komentarze:

  1. Cudeńko, btw widziałam tą bransoletkę i nie zauważyłam że jest tam napisane LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól, że zacytuję: "Magda, co to za arabskie znaczki?" :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to bardzo motywujące!